2012. április 13., péntek

Narancsos csirkecomb


Hozzávalók: 1 nagyobb hagyma, 4 evőkanál ketchup, 4 evőkanál mustár, 4 evőkanál víz, 4 cikk fokhagyma apróra vágva, 3-4 evőkanál szója szósz, só, bors, 1 picurka csipős paprika apróra vágva, 1 nagy narancs leve, 1 narancs, 2 csirkecomb (alsó-felső)

Gyártás menete: Összekevertem a ketchupot, mustárt, vizet, apróra vágott fokhagymát, sót, borsot, csípőspaprikát, narancslét és szójaszószt, félretettem. A csirkét előfőztem kb 5 percig csak úgy simán vízben semmi nélkül, félretettem azt is.
Egy jénai tál aljára szórtam az apró kockára vágott hagymát, rátettem a combokat bőrrel lefele, erre öntöttem a bekevert narancslés löttyöt, lefödtem alufóliával s ment be a sütőbe. Kb. 15-20 perc után 1 nagy narancsot felkarikáztam, kivettem a sütőböl a jénait, levettem az alufóliát, a csirkecombokat megfordítottam (bőrével felfele), s a narancskarikákat ráügyeskedtem, vissza a lerbe 5-10 percre s kész. Tálaláskor a sült narancskarikát alulra tettem, rá a combot s a szószt visszakentem a tetejére (ezért van a képen felül szósz). Rizzsel ettük.

Jó étvágyat!

1 megjegyzés:

Nelson írta...

Hello Manka! My first visit, will visit you again. Seriously, I thoroughly enjoyed your posts( really interesting blog). Would be great if you could visit also mine...Thanks for sharing! Keep up the fantastic work!

Keress, hogy találj ;)

Google