2010. március 24., szerda

Joghurtos szezámmagos csirke


Hozzávalók: 2 nagyobbacska csirkemell, Pác: 2 levesmerőnyi joghurt, bazsalikom, bors, só, chili, 3 evőkanál olivaolaj, 4 cikk tört fokhagyma, 2 evőkanál méz, 1 evőkanál mustár (lett belőle ilyen lötyi mint itt oldalt). Sütéshez: olivaolaj, szezámmag.

Gyártás menete: 1 tálba összekevertem a tört fokhagymát a joghurttal és az olajjal. Hozzákevertem a mézet, mustárt,fél teáskanállal a következőkből: bors, só, bazsalikom, chilipor.
Ebbe a lötyibe beáztattam a nagyobb kockára vágott csirkemelldarabokat és félretettem pácolódni (2 órát sikerült várni, éhes volt a banda, de jó lett volna ha 5-6 órát ül a hűtőben, sőt még jobb lett volna ha egész éjjel ott alszik)
Töltöttem egy kevés olajat a wokba és a jóóóóól lecsöpögtetett husikat megsütöttem benne állandóan forgatva. A vége fele jól meghintettem szezámmaggal és pirosra sütöttem :)
Rizzsel és pritaminpaprika savanyúsággal ettük, semmi perc alatt elfogyott. Felmerült evés közben egy olyan ötlet, hogy amiben pácoltam azt megfőzhettem-összefőzhettem volna mert irtó jó illata volt a lötyinek és elmehetett volna szósznak a husi mellé :)

Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon finom lehet. Guszta :)

egycsipet írta...

Szeretem az ilyen ételeket, el is hiszem, hogy pillanatok alatt elpárolgott. :))

Keress, hogy találj ;)

Google