2010. március 4., csütörtök

Csirkesült... marina marina marina :)


Eredetileg üveges csirkét szántam ma estére gyártani, de aztán eszembejutott ez a nóta:

s erről a nótáról a marinate szó (marinírozott, pácolt), így az üvegre szánt csirkém feldarabolódott és ez született belőle :)

HOZZÁVALÓK
: csirkehusi, kb 150 ml olivaolaj, fél teáskanál a következőkből: szárított bazsalikom, chilli paprika örlemény, só, bors, 5 cikk tört fokhagyma, 1 szűk evőkanál méz, 1 szép evőkanál mustár, 1 citrom leve

GYÁRTÁS MENETE:
mindent jól összekevertem majd a husikat belegyúrtam a kapott lötyibe (csúf zöld), állni hagytam 1 órát szobahőmérsékleten (15 percenként megforgattam a húsdarabokat), majd inox tepsibe tettem, a maradék lötyit ráöntöttem, öntöttem még fél vizespohár hideg vizet hozzá, befödtem a tepsit alufóliával és ment az előmelegített sütőbe. Kb 30-35 perc után levettem a fóliát és szép pirosra sütöttem. Meg lettem dícsérve a végeredményért, simán kenyérrel és savanyúsággal ettük az új találmányt :)

Jó étvágyat

1 megjegyzés:

Keress, hogy találj ;)

Google