2010. február 19., péntek

Margit finomság

Hozzávalók:

MARGIT FINOMSAG (szalakálés) lapok

20 evőkanál liszt

8 evőkanál cukor

1 evőkanől szalakálé

3 tojás egészen

1 jó kanál zsír

annyi tej, hogy könnyen gyúrható, jó puha tészta legyen

Miután jól kidolgoztam, az egészet 6 cipóra osztom. Ezekből sütöm a 6 lapot. (képen látható sütihez 4 lapnak megfelelő adagot használtam)

A következő krémmel töltöm meg:

1 tojást elkavarok 6 evőkanál cukorral, 2 evőkanál liszttel. Hozzáadok 1 kanál kakaót, 1 kanál grízt. Tejjel péppé kavarom (1 csésze tej). A kályhán folytonos keverés közben sűrű krémmé főzöm.

Ha kihűlt 25 dkg habosra kavart vajat (Rama margarint) adok hozzá és az igy nyert krémmel megtöltöm a lapokat.

Felszeletelés előtt allni hagyni!!!

Megjegyzés:

  • DUPLA ADAG KRÉMET SZOKTAM KÉSZíTENI.
  • Két sutit csinálok belőle: 3-3 lappal
  • A sütik tetejét behintem vaniliás porcukorral


2 megjegyzés:

Vicuska írta...

Ki akartam másolni a hozzávalókat, de nem sikerült, ezért kénytelen voltam kiírni :D
Nagyon finom lehet, ki fogom próbálni, köszönöm!

Manka (Iszlai Margit) írta...

Azt a zuram ügyeskedte, hogy ne működjön :D Én el is felejtettem :)
Majd írd meg, hogy hogy ízlett :)

Keress, hogy találj ;)

Google