2009. december 7., hétfő

gyerkockedvenc tukortojas :)

Vagy 3 napja lattam ezt a "cselt" a yt-on, es muszaj volt utangyartanom... nem vagyok tukortojasrajongo, de eddig minden nap ettunk ilyet :)) (holnap azert kihagyjuk, mert minden nap nem szabad tojast enni nyakrafore ;))
Ez ugy gyartodik, hogy egy szelet kemenyebb kenyerbe lyukat vagunk egy poharral. Egy nem leragados (!!!!!!!) serpenyobe keves olajat/margarint/vajat toltunk/teszunk es mikor mar jo forru belehelyezzuk a lyukas kozepu kenyerszeletet, beleutjuk a tojast, megsozzuk, borsozzuk es lefodjuk, kb 1-2 perc mulva kifodjuk es egy lapatfeleseggel megforditjuk, majd visszafodjuk :) Ha keves ideig hagyuk akkor a tojassarga folyekony marad, ha sokaig akkor kemeny lesz :)

2 megjegyzés:

Ottis írta...

Ma reggel ezt reggeliztünk, finom volt .-)Kösz az ötletet!

Marg írta...

En is elkeszitettem. Ket lyukat furtam egy szelet kenyerbe (nekem 2 tukortojas az adagom es minel kevesebb kenyer), epp hogy elfertek egymas mellet. Nagyon-nagyon finom volt.

Keress, hogy találj ;)

Google