2009. április 29., szerda

Mindenes csirkemell- NAGYON FINOM


HOZZAVALOK
-1 nagy csirkemell kockara vagva
- 1 vizespohar bor feher/voros
-200 g fott kukorica
- 200 g fott aprora vagott gomba
- 5 cikk fokhagyma aprora vagva, 1 szal zoldhagyma felkarikazva
- 1 pupozott evokanal liszt
- 1 -2 vizespohar tej
- 2 nagy evokanal tejfol
- cayenne bors, pirospaprika, oregano, bazsalikom, 1 picurka baberlevel, so, bors, 1 teaskanal etelizesito
- olivaolaj
Elkeszites:
Keves olivaolajon a kockara vagott csirkemellet addig sutottem amig teljesen kifeheredett, majd enyhen megpirult, ekkor hozzatoltottem a pohar bort es soval, borssal, oreganoval es cayenne borssal izesitettem. Addig foztem amig teljesen elparolgott rola a bor, majd levettem a tuzrol.

Egy nagyobb serpenyoben keves olivaolajon megdinszteltem az aprora vagott fokhagymat es a felkarikazott hagymat (zold szarat is), majd belekevertem 1 keves pirospaprikat, hozzaadtam a kukoricat es a gombat, csipetnyi cayenne borsot, sot, borsot, bazsalikomot es a teaskanal etelizesitot. Kb 2 percig forgattam a forro hagymasolajban. Elkevertem benne 1 evokanal lisztet, par pillanatig meg kevertem, majd hozzaadtam a tejet es hagytam hogy surusodjon egy kicsit. amikor mar "fozelek allaga" lett belekevertem a 2 kanal tejfolet, es beledobtam a baberlevelet. Felfoztem majd levettem a tuzrol.
Ezt az egeszet ugy kell eloadni, hogy csinalsz melleje rizset vagy krumplipuret , kipakolod a tanyerra, majdebbol a szoszfelesegbol jo boven teszel ra es mindennek a tetejere jon par darab csirkemell kocka... en ezt igy kepzeltem el. Rizs volt az en valasztasom, es ez az egesz mindenestol nagyon finom lett.

Nincsenek megjegyzések:

Keress, hogy találj ;)

Google